Monday, May 01, 2017

#101



It’s May finally! :D It’s a month of great changes and hopefully a better weather ;) I was supposed to write this post sooner but I’ve just been busy. I did the photos in March and they’ve been waiting for the right time :P

It’s been exactly one year since I went off my antidepressants. It felt so bad at first especially that my father suspends his business for vacation and he’s in Wrocław basically all the time from May to September and that was always the worst time for me. But it’s not anymore because I broke ties with him and after 10 long years my depression is finally over! :D Actually I feel a lot better since the end of December 2016. But I still can’t quite believe it because I used to think I would be depressed for ever. That’s how intense it was!

And now I just live, enjoying my life to the fullest and this is the best feeling! And I’m looking forward to what’s coming next, I just can’t wait! :D



W końcu nadszedł maj! :D Jest to miesiąc wielkich zmian i mam nadzieję, że lepszej pogody ;) Miałam napisać tego posta wcześniej ale byłam trochę zajęta. Zdjęcia są jeszcze z marca i musiały poczekać na właściwy moment :P

Dokładnie rok temu odstawiłam antydepresanty. Na początku czułam się bardzo źle, szczególnie, że mój ojciec zawiesza swoją działalność na wakacje i praktycznie cały czas siedzi we Wrocku od maja do września i to zawsze był dla mnie najgorszy czas. Ale to już przeszłość, bo się odcięłam od niego i tak oto po 10 długich latach moja depresja odeszła w zapomnienie! :D Właściwie to czuję się o wiele lepiej już od końca grudnia 2016. Ale wciąż trochę trudno jest mi w to uwierzyć bo kiedyś myślałam, że moja depresja będzie trawała wiecznie. Tak bardzo było to wszystko intensywne!

A teraz po prostu sobie żyję i cieszę się życiem i to jest najlepsze uczucie! Nie mogę się też doczekać tego co już wkrótce nadejdzie! :D
















Photos: Piotr Stokrocki

Denim jacket (Stradivarius) & Shirt (NN) - SH | Skirt - Bershka | Purse - Stradivarius
Shoes - czasnabuty.pl | Earrings - Allegro


2 comments:

  1. Oto dowód na to, że można bardzo pięknie okiełznać szarości. Że to wcale nie jest nudny kolor.

    Okiełznałaś też depresję, stan, z którego nie każdy ma siłę wyjść. Czara goryczy w końcu się wylała, teraz pozostaje czekać na nowy plon, o którym napomknęłaś.
    Pomyślności i owocnego życia :)

    ReplyDelete

Follow My Blog With Bloglovin

Follow on Bloglovin

Hype On Lookbook.nu