Thursday, June 16, 2016

#93


There is another beautiful boulevard that has just opened in my city (of Wrocław, Poland)! :) I took some photos there and one of them actually won a prize in the contest on the boulevard's facebook page, it's such a nice feeling! And so is spending time on the beach by the river :)



We Wrocławiu otwarto właśnie kolejny, piękny bulwar! :) Zrobiłam tam kilka zdjęć i jedno z nich zostało nagrodzone w konkursie na fejsbukowej stronie tegoż bulwaru, to takie miłe! Tak samo jak spędzanie czasu na plaży nad rzeką :)




Kayak dwarfs ;)

Krasnoludki kajakarze ;)







We went for a little walk the other day and found my favorite color flowers which now are my wallpaper :)

Pewnego dnia wybraliśmy się na mały spacer i znaleźliśmy kwiaty w moim ulubionym kolorze, które to teraz są moją tapetą :)





Oh my dread :P

O mój dredzie :P


My favorite owl eco bag :)

Moja ulubiona sowia eko torba :)


One day we went to visit my fiance's family who just adopted two 3-month-old kittens. Oh my, it's a pure joy to pet these little cutiepies! But of course I adore the adult cats as well ;) And dogs, owls, horses, rats (and bats ;)) and all the animals in the world <3 Lucky for me, my baby is also a huge animal lover :)

W któryś tam dzień wybraliśmy się do rodziny narzeczonego, która właśnie zaadoptowała dwa, 3 miesięczne kotki. Głaskanie tych małych słodziaków to sama radość! Choć oczywiście uwielbiam również i dorosłe koty ;) I psy, sowy, konie, szczury (i nietoperki ;)) i wszystkie zwierzęta na świecie <3 Na szczęście mój ukochany także kocha zwierzęta :)





Bat earrings that I purchased supporting the trip from http://speleomeduza.eu/en/, check out their page! :)

Firma Siju - biżuteria srebrna specjalnie na Wyprawę Jaskiniową Meduza przygotowała wyjątkowe kolczyki z motywem nietoperza. Z każdej sprzedanej pary kwota 4 zł zasili wyprawowy budżet i z pewnością pomoże w realizacji ambitnych, tegorocznych celów! Kolczyki można kupić na stronie www.siju.eu oraz bezpośrednio na podanej aukcji http://allegro.pl/show_item.php?item=6257240592.

Sama oczywiście wsparłam akcję kupując kolczyki, które widzicie na zdjęciu. Bardzo spodobało mi się to, że są takie małe i skromne a przy tym bardzo ładnie prezentują się na uchu :) A że przy okazji jest to wparcie ludzi z pasją to tymbardziej jestem ZA :)


Part of my owl collection ;)

Część sów z mojej kolekcji ;)




Owl sheets <3

Sowia pościel <3


Sunset sky over the city :)

Zachód słońca nad miastem :)


3 comments:

  1. Kurcze jesteś tak oryginalna i masz tak śliczną buzie, że szczerze jestem pod wrażeniem ♥♥

    https://alazielinska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Te sowie motywy (zwłaszcza torba) są urocze :)

    ReplyDelete

Follow My Blog With Bloglovin

Follow on Bloglovin

Hype On Lookbook.nu